سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فرستاده تو میزان خرد تو را رساند و نامه‏ات رساتر چیزى است که از سوى تو سخن راند . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 87 آبان 29 , ساعت 9:7 صبح

عدم تلاوت قرآن در همایش دین در دنیاى معاصر

بر اساس گزارش شبکه ى قرآن ، همایش دین در دنیاى معاصر بدون قرائت قرآن در تهران برگزار شد. مجرى برنامه نیز که هراز گاهى به آیات قرآن تمسک مى کرد، با کمال شرمسارى آیات قرآن را غلط مى خواند! این براى اولین بار است که در جمهورى اسلامى ، قرائت قرآن در همایش آن هم به عنوان دین حذف شده است .

 

 

 

آیت الله جوادى آملى :مهد کودک ها عاطفه را از کودکان گرفته است.

به گزارش مرکز خبر حوزه ، آیت الله جوادى آملى در دیدار اقشار مختلف مردم با انتقاد از رواج مهد کودک گفتند :

گرچه مهد کودک بسیار خوب است ، اما در کشورهایى که مهد کودک رواج پیدا کرده، بعد از آن خانه ى سالمندان تاسیس شده است.

ایشان دوره ى هفت ساله ى کودکى را به دانشگاه آموختن عاطفه تشبیه کرده ، افزودند : جوانى که دوران دانشگاهى عمیق هفت ساله اش را در آغوش پدر و مادر نگذراند ، با پیر شدن والدین ، آنان را روانه ى خانه ى سالمندان مى کند.

این استاد برجسته ى حوزه خاطر نشان کردند: از بدترین نقص هاى مهم مهد کودک این است که عاطفه ها را از فرزندان گرفته است.

ایشان یاد آور شدند : کشور و جامعه را عاطفه مى گرداند و اگر عاطفه نباشد، سنگ روى سنگ بند نخواهد شد.

 

 

 

 

 

استقبال از کتاب مفاتیح الجنان در فرانسه

یکى از زائران مسلمان فرانسه در کربلا از انتشار مفاتیح الجنان به زبان انگلیسى در فرانسه خبر داد و گغت: این کتاب با استقبال بسیارى روبرو شده است.

به گزارس مهر، او اظهار داشت : این کتاب که اخیرا به چاپ رسیده ، با استقبال زیاد مسلمانان ساکن فرانسه روبرو شده است. پیش از این کتابى ویژه ى اعمال ماه مبارک رمضان به زبان انگلیسى چاپ شده بود که از سه سال پیش در فرانسه در میان مسلمانان توزیع مى شود

 

 

 

پور دستان : تاکتیک هاى ارتش موجب غافل گیرى متجاوز مى شود .

امیر احمد رضا پور دستان ، فرمانده ى نیروى زمینى ارتش جمهورى اسلامى ایران، در گفتگو با خبرگزارى فارس، با بیان این که ارتش به هر تهدیدى از سوى دشمن پاسخ کوبنده خواهد داد، گفت : این طور نبوده است که در طول این سى سال که از انقلاب مى گذرد دست روى دست گذاشته و کارى نکرده باشیم؛ بلکه در این مدت همواره با دنبال طرح هایى براى مقابله با تهدیدات دشمن بوده ایم.

پوردستان با تاکید بر این که نیروهاى مسلح جمهورى اسلامى همواره در آمادگى کامل قرار دارند ، خاطر نشان کرد: در صورت تجاوز به خاک ایران، نه تنها غافلگیر نخواهیم شد؛ بلکه با اجراى طرح هاى خود، هر متجاوز به خاک هاى کشور را غافلگیر مى کنیم



لیست کل یادداشت های این وبلاگ